Toit ja trenn!

Tere õhtust!

Kriban veidi ka oma hetke tegemistest. Eelmine nädal oli mul siis jõusaali vaba, mistõttu plaanisin uueks nädalaks ka endale uue treeningkava soetada/välja mõelda. Jõudis aga kätte esmaspäeva hommik ja uut kava polnud… Sirvisin oma treeningpäevikut ja leidsin ühe vana kava, mida Audenteses koos Kristiiniga üks suvi tegime. Kava on jaotatud neljale päevale: jalg, kõht; õlg; selg ning jooks. Kuna mul rühmatrennid on korraliku jooksu eest, siis teen neljanda päeva hoopis nö vaba kava.

Nädalat alustasingi selja päevaga. Teistsugused harjutused ning ka seeriate korduste arv on erinev, mistõttu oli kohe hea hoog sees. Harjutusi õnneks pole ka väga palju, seega ei veni trenn väga pikaks. Päeval saan koolis juba hea aeroobse trenni kätte ning õhtul veel Hiit ka otsa.

Teisipäeval on mul jõusaali vaba ning Aqvas kaks rühmatrenni.

Kolmapäeval nagu ikka külastan jõusaali peale kooli. Kavas siis õlg. Millegipärast valutasid mul neljapäeval päris korralikult hoopis biitsepsid? mitte aga õlad. See oli lausa naljakas kuna biitseps ei saanud küll kohe üldse koormust 😀 Peale jõukat taas Hiit+kõht.

Neljapäeval taas rühmatrenni lainel.

Reedel täis (töö)päev Aqvas. Hommikul tegin ära kohe enda trenni, reie 2-pea ning kõht. Kavas on väljaastekõnd, millest eile olid jalad ikka mõnusalt valusad. Seejärel oli jõusaali ringtreening ja siis kaks personaali. Olen suutnud ka õe jõusaali meelitada, seega olen reedeti ka tema jaoks aega leidnud. Oma inimestega on hoopis teistmoodi trenni teha, saab kohe palju rohkem nalja 😀 Muidugi on ka oht liigselt lobisema hakata, aga õnneks oleme suutnud pooleteise tunni sisse mahtuda. Peale jõusaali ka Hiit+kõht. Kuna peale trenne veel koju ei saanud, siis otsustasin, et telliks õhtusöögiks sushit, mis oli ideaaalne idee! Kell 8 koju jõudes oli kõht lihtsalt mega tühi ja mis oleks veel parem kui kohe sööma asuda. Rakveres Ocean Sushi’s tehakse ülimaitsvaid sushisid. Ükskõik millist ka ei võtaks, kõik on sada protsenti alati head. Võtsime Timoga kahe peale kohe 3 komplekti ning lisaks ka ühed inarid. Sellest sai kõht küll ikka mõnusalt täis! Hiljem maiustasime õega veel ka magnumi jäätisega. Proovisime selle uue topsis oleva mandli magnumi ära ja no oli ikka üüüüüber magus küll. Natuke isegi liiiga, pidime vett peale jooma 😀 Iseenesest väga huvitav jäätis suurte šokolaadi laastude/tükkidega, aga tõesti ka väga väga magus!

Laupäeva hommikul käisin jõusaalis ning tegin nö ülejäänud lihasgrupid läbi. Reie 4-pea, rind, biitseps, triitsep ja üks harjutus õlale. Panin mõnusa tempo peale ja sain ilusti tunniga hakkama.

Täna siis trennivaba, aga ega oma teisest “kodust” ikka ei suuda eemal olla. Üks personaal mahtus ka tänasesse päeva. Kusjuures esimene personaaltreening mehele!

Sain ju sünnipäevaks uhke raamatu “Magusaga kaalust alla” ning täna oli hea võimalus sealt järgmist kooki teha. Seekord siis rabarberikook. Mulle kook muidugi väga maitses, aga Timo jaoks ikka polnud piisavalt magus. Ilmselgelt on minu maitsemeeled juba vähem magusate asjadega harjunud. Panin enda meelest ikka päris korralikult steviat, aga ju siis oleks võinud veel panna. Kuigi emale ja isale maitses küll. Sisusse läks veel lisaks rabarberitele kreeka jogurt ja muna ja kohupiimapasta, mis tegid koogi väga mahlaseks. Igatahes väga hea raamat, lihtsad ja maitsvad retseptid! Tänks Kristiin 🙂

 

Toidu poole pealt oleme ka grillhooaja avanud. Eelmine nädalavahetus avastasin grillitud ananassi. Nii maitsev. Andis kanale ja paprikale kohe hea mõnusa magusa meki.


Samuti on igasugu võileivad head kiired ampsud. Igasugu erinevad pehmikud on suht lemmikud: kaera, tatra-kanepi, rukki. Rösterist läbi ja ükskõik mis peale panna tulemus on alati hea!

 
Ostsin ka lõpuks rebitud veiseliha ja sealiha, mis on juba valmis küpsetatud ja söömiseks tuleb ainult soojaks teha. Jällegi väga maitsev ja kiire variant. Tegingi ükspäev nö rebitud sealihaga lahtisi burgereid. Kaera pehmiku peale hapukurki ja tomatit, natuke jogurti-murulaugu kastes ja liha ja voilaa!


Ja krõbinate perekonda ostsin juurde ka fitness helbed. Need üldjuhul lähevad mul ka mingi vahepala juurde või siis õhtul magustoiduks. Hea kombo on ahjuõuna PROfeel ja helbed.
  

 

Pannkookide retsept: 15 g kaerajahu, 15 g kookosjahu ja 2 muna. Kreeka jogurti ja lõhe soolased, magusad mustsõstardega. Taignale oleks võinud törts piima või munavalget lisada, kuna natuke jäid kuivaks, aga muidu head armsad paksud pannakad.

JA UUS NOCCO! Maitselt väga huvitav natuke nagu mingi kummikommi maitse, aga vahelduseks väga hea! Külmalt palavaga ilmaga super jook!

Mõnusat algavat nädalat ja peatse kirjutamiseni! 😉

Kätlin

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s