Ja august…

Ükspäev juba tahtis mulle väike kurbus hinge pugeda, et hakkabki puhkus otsa saama, aga otsustasin sellest hoopis mitte välja teha ja vaadata asja teise nurga alt. Pea kuu aega puhkust on ju veel ees 🙂 Jõuab selle ajaga veel nii mõndagi teha!

Mõtlesin siin ka, et millest täpsemalt blogida. Kas kirjutada rohkem oma tava elust või siiski rohkem trennist ja toitumisest?!

Hetke tegemistest saab kõige kiiremini silma peal hoida ikka instagrami kaudu!

Alustasin sellest nädalast uue jõusaali kavaga. Esimene nädal näeb ette kergeid raskusi, 8-10 kordust ja tõesti kerget trenni. Väga-väga harjumatu. Tahaks ju ikka nagu rohkem lammutada. Peale trenni pole väga arugi saada, et oleks trennis käinud. Samas saan aru, et selline nädal on samuti väga vajalik, sest kui järgmine nädal on vastupidiselt max jõu peale, siis vahepeal peab olema ka kergem nädal. No vaatan kuidas siis sujub. Iseenesest on hea, et trennid ka see-eest lühemad. Täna sain koos soojendusega juba tunniga kõik tehtud. Eelmine nädal trennis hoopis lasin nö fantaasial lennata. Käisime Johandraga trennis ja treenisime rinda ja selga ja jällegi superseeriatega. Võtab hoopis teistmoodi läbi. Reedel tegime õega koos õlga ja triitsepsit, mis väga korralikult triitsepsi täis võttis. Õde ei jaksanud pärast käsigi tõsta 😀

Üldjuhul käin ikka jõusaalis hommikuti ära, tõmbab päeva hästi käima. Õhtuks jätan siis rühmatrennid, mis kahjuks suve tõttu on viimasel ajal ikka väga inimtühjad. Mitu trenni on lausa ära jäänud. Kuna ma ikka olen see trennisõltlane, siis saan ära jäänud trenni asemel mõnusalt rattaga veeremas käia. Neljapäeval läksin Aqvasse trenni andma samuti rattaga, tunnine booty+abs ja tagasi samuti rattaga. Väga hea väike ja kiire ots.

Jagan ühe väga hea ja kiire trenni, mida tegin laupäeva hommikul. Kuna jõusaali jaotus on mul üldjuhul selg+biitseps, õlg+triitseps, jalad siis jääb neljas päev nö kogu keha trenniks. Tegin alguses 10 minutit stairmasteril soojaks. Seal pole palju vaja, et higi voolama hakkaks… Seejärel läksin oma ringtrenni juurde, mis koosnes viiest harjutusest: 1. käärkükk smithil 2. laia haardega ploki tõmme ülalt 3. reie eemaldamine 4. kosmonaut 5. biitseps hantlitega. Kõiki harjutusi 1 minut, paus harjutuste vahel minimaalne. Kokku tegin 5 ringi. Kõige raskem oli kosmonaut, kuna jalg oli juba kergelt täis, mistõttu hüpped ei tahtnud enam ilusti välja tulla 😀 lõppu veel paar harjutust kõhule ja väga intensiivne tunnine trenn sai tehtud! Enesetunne oli pärast väga väga mõnus ja väga higine.

20645900_1654114121289700_2049655145_n

Eile saime Johandraga ka filmimist harjutada. Tegime toitumise-ning treeningvideod, mis peaksid ilmuma septembris.

Toidu poole pealt olen see suvi kuidagi eriti laisk või hoopis on mul nii kiire? et ei ole isegi midagi erilist kodus kokanud. Suvel on ikka suht tavaline, et saab palju ka väljas söömas käia ja uusi maitseid proovida. Kodus teen ikka kuidagi neid kiireid ent väga maitsvaid toite. Viimasel ajal ei taha mul puder ainult kuidagi välja tulla. Teen pudru valmis, söön ära aga mingit maitseelamust küll ei saa.. Seega võite julgelt kommentaaridesse teada anda mõne eriti hea pudruretsepti! 😉

Pildil üks suurepärane maitseelamus Pärnus Mum Cafe’s. Eelroaks võtsime  bruschetta’d singi ja mozzarellaga ning pearoaks oli mul mereannihautis.  Mõlemad toidud olid väga maitsvad. Ja see hautis oli mega mega hea, polnud mereandidega õnneks koonerdatud. Seal leidus ikka korralikult krevette, kalmaare ja karpe! Maitsed olid kuidagi nii head mahedad ja nii tasakaalus. Yummii… seda sööks kohe uuesti!

Reede õhtul käisime Vihula mõisa restoranis söömas. Pole seal varem käinudki, väga peen koht. Ikka tõeline restoran, valge lina laual jne. Minu pearoog oli “Soe Põder”, mis serveeriti kergete köögiviljade, kukeseente ja mingi kastmega. Üldjuhul tahan alati väljas süües midagi teistsugust võtta. Tõesti sööki, mida ise kodus ei tee. Põder oli küll väga väga hea valik. Täpselt paras küpsusaste, mis ilmselt paar aastat tagasi oleks minu jaoks küll toores tundnud, aga nüüd olen õppinud sööma ka roosat liha ja maitseb väga hästi!
Magustoiduks võtsin šokolaadikoogi, mis tegelikult polnudki nagu kook. Taldrikul oli üks tumeda šoklaadi kausike, kus sees oli mustikakissell. Kõrval maasikad ja besee ning siis see koogi moodi asi, mis oli nagu rohkem leiva moodi. šokolaadi maitset oli küll väga vähe tunda. Visuaalselt väga äge magustoit, kuid mingit maitseelamust sealt ei saanud.

Kuid üldjoontes jäime kõik õhtusöögiga rohkem kui rahule. Lisaks hakkas õhtusöögi ajal ka väike klaverikontsert ning õues ladistas paduvihma, mis tegi üldise atmosfääri eriti romantiliseks.

Lihtsad toidupildid ikka ka:

Vasakul siis suvine riisisalat, mille koostisosad on järgmised: keedetud riis, suitsutatud kanafilee (sobib ükskõik mis liha, sink, kodujuust), paprika, hapukurk, tomat, värske kurk. Kastmeks võib kokku segada nt kreeka jogurit ja skyri, lahjat majoneesi või kasutada hoopis alma uusi dipikastmeid. Mega lihtna ja väga maitsev salat.

Paremal pildil siis keedetud värske kartul, praetud kukeseened ja suvikõrvits ning toorvortid. Lisaks kurk ja kodujuust!

20667984_1654114164623029_1271778014_n
Pannakad: 100 g muna, 100 g kohupiima, 20 g jahu! Peale püreestatud maasikad ja maapähklivõi (Y)

Aitab praegu jutust küll… kommentaarides võite alati oma soovidest ja ettepanekutest teada anda! 😉

20645847_1654114127956366_370829346_n

Kätlin H.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s