NOCCO CAMP ESPANA

Kuni mälestused veel ehedalt meeles on tasub need ruttu kirja panna..

.. meie laager sai alguse neljapäeval, 11.oktoobril. Äratus oli kell 2.50, et jõuda viieks lennujaama. Üllatavalt lihtne oli ärgata, eks ärevus oli sees ka. Lennureis oli meil seekord päris pikk, Tallinnast Frankfurti, seal natuke ootamist ning edasi lennule Malaga suunas. Vahetule enne lennukile minemist silmasime lennujaamas kolme sportlikku noort ja millegi pärast tekkis mõte, et äkki nemadki lähevad NOCCO laagrisse, kuna infokirjas oli näha, et peale meie saabub samal päeval ja samal ajal laagrisse veel 3 noort. Hakkasin ruttu instagramis ringi vaatama ja leidsingi üles Austriast laagrisse tulijad. Mõtlesime, kas lähme nende juurde ka tere ütlema, aga nad jõudsid ise meist ette. Nemad olid samuti läbi instgrami meid märganud ja tundsid meid ära. Oh seda sotsiaalmeediat ikka küll. Teed paar klikki ja leiad täiesti võõraste inimeste kohta kohe infot. Igatahes tegime põgusa tutvumise ja suundusime lennukile.

Malaga lennujaamas mõtlesime oma austria sõpru oodata, et koos taksoga Marbellasse minna, aga kuidagi kaua läks neil aega ja ei jõudnud me neid ära oodata. Seega võtsime takso ja hakkasime campi poole sõitma. Ilm oli pilves ja vihmane, aga mida rohkem me Marbella poole jõudsime seda ilusamaks ilm läks, pilved kadusid ja päike tuli välja.

40 minutit sõitu ja kohal me olimegi. Esmamulje oli kohe wow-wow! Nocco sildid igalpool ja väravast sisse minnes tervitas meid kohe bassein. Kuna enamik laagris osalejaid olid varem kohale jõudnud, siis tehti neile parasjagu just laagri piirkonda tutvustav tiir ja meid suunati kohe sööma. Makaronid hakklihaga sobisid peale pikka päeva lõunasöögiks küll.

Jagasin tuba 3 ambassadoriga, kes olid pärit Rootisist, Taanist ja Hollandist. Toad leitud, esimesed NOCCOd joodud ja võiski programm alata. PS! Meil oli laagris NOCCO külmik! Joo palju tahad :O Maitsed olid samuti sellised, mida mina veel proovinud polnud! 😉
Esimene ülesanne oli meil rahulikult takistusraja läbi käimine. Anti ülevaade, mis ülesanded seal on ja kuidas rada peaks läbima. Kogu takistusraja peale toimus võistlus laupäeval. Selle kompleksi omanik on Mike, kelle järgi on antud koht ka nime saanud – Mike’s Gym. Tema 11 aastane poeg näitas meile kõik takistused ja nende sooritamised eeskujulikult ette. Mõne harjutuse puhul pandi siiski ka meid kohe proovile ja kui algul arvasime, et tegemist saab olema ülevaatliku trenniga siis lõpuks olime kõik korrallikult porised ja oli näha ning tunda, et trenni on tehtud.

Peale õhtusööki oli rahulik chill basseini ääres, kus tutvusime üksteisega lähemalt. Tuli välja, et kõik ambassadorid on ikka täiega tegijad, korralikud trennihundid. Kes tegeles crossfitiga maailma tasemel, kes oli professionaalne odaviskaja ning kes sõudja, kelle eesmärgiks on tulevased Tokyo Olümpimängud. Ja siis olime meie Timoga ja ülejäänud NOCCO kampaania võitjad, vähe tagasihoidlikuma spordi ajalooga. 😀

… ja siit läheb lugu edasi järgmise blogipostitusega! Niiet stay tuned! Lisan ka natuke pildimaterjali!